Followers

Tuesday, June 21, 2011

IMAN dah pandai berenang..

Assalamualaikum..

Entry hari ini, cik shiro nak cerita kn tentang keseronokkan IMAN berenang dalam kolam.. IMAN ni adalah 1st cucu sulung dalam family kitorang.. Dia baru jer umur 8bulan and belum pandai jalan lg taw., hehe.. Tp keletah nyer bak kate orang gaye macam dh besar..heheh... seronok tgk gelagat dia berendam dalam kolam.. jom kie tgk gelagat-gelagat dia di bawah nie..hehe
*
*
*
*
 Dalam air pun boleh duduk b'sila ye IMAN..

 Macam dah nak tengelam jer gayanyer taw..huhu.. takut lak tgk.

 Aksi duduk dalam air..heheh..

 Macam gaya orang pakar berenang jer kn.hehe

 uwaahh...ngantoknyer.. penat berenang kot dia..eheh

 cara berenang mengiring.. heheh

 cara berjalan dalam air..hahaha

cakkk..alahai.. pandainyer tgk kamera.hehe

 kesejukkan kot dok dalam air. tue.hehe

 bermula utk berenang.. hehe

 berdiri dalam air ye iman..

 alahaii..comey nyer dia.. nampak kepala jer..

muke tahan kesejukkan nie..
*
*
*
...FINISH... 

p/s :: xpe2, nextime berenang ngan acu lak ye IMAN..heheh... kalo u all perasan kan.. IMAN nie ade menang peraduan penyusuan ibu dalam majalah PA&MA utk bulan 7 ni taw.. kalo x caye.. Pergi beli majalah PA&MA cpt.. hehehe..

7 comments:

  1. sgt comel..eeii..geram2..
    tetibe siswi rindu kazen kt kg..hehe..

    ReplyDelete
  2. hehehe.....tq cinta siswi :)

    ReplyDelete
  3. pandai anak berenak...saper yang ajar

    ReplyDelete
  4. hafizal :: dia blajar sdri laa..heheh

    ReplyDelete
  5. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete