Followers

Tuesday, February 15, 2011

Result DARAH

After balik kelas tadi, aku terus ke BP Healtcare utk dapat kan result DARAH yang d'janji2kan ri2.. Sampai jer di sana, aku dok excited nk dapat result dia, sampai t'silap bg resit, rupe2 nye aku t'lupa nk bwk resit lak, nasib bek blh cek gune ic.. Akhir nye dapat gak result darah yang dinanti2kan tue..
 dalam sampul nie laa result DARAH dari BP HEALTCARE

Check jer result BP Healtcare m'gesahkan darah aku Re-active.. di bawah nie laa, result yang aku dapat di BP Healtcare siang tadi... Sila tgk di tempat yg aku bulatkn merah tue.

Emm, lepas jer tgk result..  Tibe2 aku jadi lemah.., betol ke ape yg aku tgk kn nie..btol2 ke ia jadi kat aku..Sedey,mmg xsangka aku leh dapat result mcm nie skali... Untuk m'gesahkan lagi, aku kena ambil sample darah lagi.. Tp kena cas lebih ckit laa RM65.. Tp xpela, aku agree kn jer.. Kalau cek darah biase murah jer RM25.. Tp xtaw yg ni nape mahal sgt, result kali ni keluar lambat ckit dia kate.. It's ok,. aku dah mintak dia anta by email jer nnt.. Terus direct dapat tgk result.. Xyah laa susah2 gi sane lg nnt.. After aku amek darah, sahabat aku pn wat keputusan nk check darah jugak.., xpelah.. kita same2 check. Tengok darah kite ni ade masalah ke x...


for remind me ::

-- Aku t'paksa kuatkn SEMANGAT utk lalui hari2 yg m'datang.. Aku kena kuat. Jangan mudah patah SEMANGAT.. kene ikot kate mak.. Kena jage makanan selalu.. Biar penyakit tue cepat sembuh.. n myDear n kawan2 yg t'dekat pn byk bg kate2 SEMANGAT.. Aku akan cube kuatkan SEMANGAT..Aku yakin, aku mampu lakukan..

No comments:

Post a Comment