Followers

Saturday, February 12, 2011

Kasut..ohh..Kasut..

Kenapa entry kite Kasut..oh..Kasut..
Sebabnyer..Sy nk gi beli kasut baru..hehehe... yelaa, kasut gi kelas yang skang nie dah habis koyak2.. kesian sy kan.. ish..ish...siap gelak ngan kawan-kawan lg taw.. cedey jer..bukan tue jer kasut yg aku ade. Tp tue jer kasut yg paling aku suke pki...After balik dr BP HEALTCARE,
kitorang terus ke JUSCO Perda
  
 ..Nak jalan-jalan sambil nk cari kasut baru.. Sampai-sampai jer JUSCO.. aku terus ke TSC, kedai kegemaran aku.. kasut-kasut kat situ boleh tahan laa jugak..Tp masalahnye smlm..Tak banyak lak pilihan..T'paksa laa.. Lepaskan TSC, n kitorang pn jalan-jalan laa gi kedai lain.. Setiap kali nmpk kedai kasut mesti masuk.. Wajib masuk taw..heheh... naik tangga turun tangga..Sampai kaki saket-saket jalan dalam JUSCO tu.. n Lepas dok lama dlm JEFFERSON, aku nampak satu kedai depan JEFFERSON.. Satu kedai kasut nama OPERA.. walaupun kasut dia banyak lama-lama.. Tp aku tetiba b'kenan pada satu kasut ni taw.. eheheh... alah kasut biase-biase jer.. bukan ade tumit pn.. Asalkn selesa n boleh pki gi kelas pun dh cukop taw..hehe.. n lepas dapat satu kasut kat OPERA. gi masuk VINCCI lak. K'dayah lak b'kenan ngan satu kasut ni, beli jugak... Keluar jer VINCCI jalan ke depan ckit, nampak ESARLI plak.. Ape lagi masuk laa.. Dalam hati kate.. x nak beli kasut dah.. coz kasut-kasut kat ESARLI bukan cantik pn.. tup..tup.. t'pandang lak satu kasut ni.. adoi.. bkenan lak. saje try n tibe-tibe mintak promoter ni saiz kasut lain..try-try.. bkenan plak.. beli lagi.. adoi..... Target nk beli satu kasut jer.. Mak lak pesan suh beli dua kasut.. Akhirnye beli jugak 2 pasang kasut.. Tambah-tambah lagi tengah offer 20% mmg best laa beli kasut.. hehehe.. syokknye.. btambah laa koleksi kasut saya lagi..


No comments:

Post a Comment